Pracovní pozice: Asistent/ka,  fakturant/ka

28. srpna 2021

Do našeho týmu hledáme aktuálně novou kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka & Fakturant/ka.

Naše společnost zajišťuje dlouhodobé i krátkodobé pronájmy a správu budov.

Náplň práce: 

  • zadávání a evidence faktur v interním programu
  • evidence pokladny (CZK) a předání podkladů účetní
  • příprava smluv a výpočtových listů
  • aktivní komunikace s klienty
  • spolupráce a podpora obchodního odd.
  • objednávání kancelářských potřeb
  • nákup a zajištění občerstvení pro zákazníky a chod kanceláře

Očekáváme:

  • SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou
  • základní znalost účetnictví a účetního programu (např. Helios, Pohoda, Money S4 )
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • dobré komunikační schopnosti
  • přesnost, spolehlivost, pečlivost
  • znalost cizího jazyka (alespoň základní komunikační schopnost)
  • předchozí praxe na obdobné pozici vítána
  • znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, interní systém)
  • dobré komunikační schopnosti
  • přesnost, spolehlivost, pečlivost

Nabízíme: 

  • práci ve stabilní společnosti a v přátelském dynamickém kolektivu
  • práci na HPP
  • nástupní plat 30 000 Kč (dle zkušeností a po zapracování 35 000 Kč)
  • mobilní telefon
  • nástup možný ihned
  • kancelář: Kutilova 2, Praha 12 – Modřany

 

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis na e-mail: dostal@tvmnet.cz. 

Všem kandidátům, kteří splní naše požadavky, odpovíme. Těšíme se na spolupráci.