Pracovní pozice: Asistent/ka, fakturant/ka
21. listopadu 2022
Do našeho týmu hledáme aktuálně novou kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka & Fakturant/ka.
Naše společnost zajišťuje dlouhodobé i krátkodobé pronájmy a správu budov.
Náplň práce:
- zadávání a evidence faktur v interním programu
- evidence pokladny (CZK) a předání podkladů účetní
- příprava smluv a výpočtových listů
- aktivní komunikace s klienty
- spolupráce a podpora obchodního odd.
- objednávání kancelářských potřeb
- nákup a zajištění občerstvení pro zákazníky a chod kanceláře
Očekáváme:
- SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou
- základní znalost účetnictví a účetního programu (např. Helios, Pohoda, Money S4 )
- znalost práce na PC (MS Office)
- dobré komunikační schopnosti
- přesnost, spolehlivost, pečlivost
- znalost cizího jazyka (alespoň základní komunikační schopnost)
- předchozí praxe na obdobné pozici vítána
- znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, interní systém)
- dobré komunikační schopnosti
- přesnost, spolehlivost, pečlivost
Nabízíme:
- práci ve stabilní společnosti a v přátelském dynamickém kolektivu
- práci na HPP
- nástupní plat 30 000 Kč (dle zkušeností a po zapracování 35 000 Kč)
- mobilní telefon
- nástup možný ihned
- kancelář: Kutilova 2, Praha 12 – Modřany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis na e-mail: dostal@tvmnet.cz.
Všem kandidátům, kteří splní naše požadavky, odpovíme. Těšíme se na spolupráci.